Sigh

Har fortfarande inte lagt över bilder.. Hur lat får man bli? Aja. Igår var jag på Emmas lantställe med henne och Anna. Vi spelade kort, lyssnade på musik, chitchattade och åt korv med potatissallad - cozyyy! På kvällen kollade vi på Saw 5 hos Emma. Good day yes.

Magen is still cp-skejded (skadad på engelska för den som inte visste) och jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Så nu kan jag ju inte heller dricka alkohol på midsommar eller äta en knakelibrak middag som man ju vill göra. SUCK. Hoppas jag mår bättre imorgon annars blir det att fira midsommar själv med mina hårbollar. Annars blir det hejdå-firande för Jonathan. JaG hAtAr MiN mAgE. Och nu bryr jag mig inte om att jag är tjatig för det finns ändå ingen som läser le blog min, MOAHAHAHAHA! >:D

Mår jag bättre på lördag blir det kanske kanske Eskilstuna igen. För att träffa honom. Men vi får se. Känns så cp att betala en hundring för att ta sig dit......... Så vi får se.

Play safe, pusz. 


Hittade en bild på två små kottar på min gamla (snyft) skolas djurhusblogg från le student (obviously).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0