Sommardag!

God morgon! Steg upp med tuppen idag. Eller ja, nästan iallafall. Klockan är 20 i 10 och jag steg upp för 10 minuter sen. Måste verkligen börja skynda packa saker snart, ska tämligen till ett havsbad i Tyresö idag med Dani! Trinntorp för att vara exakt. Älskar att bada där, sååå mysigt. Bakade vaniljmuffins med toblerone igårkväll som jag hade tänkt ta med mig. Jag tyckte de var supergoda så jag hoppas att fröken fräken också tycker det!

Kom på igår att jag såg ut som en blekfet, jäsande bulldeg så började panikträna, haha. 500 crunches och 500 hopprepshopp! Kände mig rätt duktig faktiskt, men tror inte ett tillfälle ger värsta resultatet tyvärr.. Men vi kan ju låtsas att jag har blivit värsta fitnessgudinnan nu? Det tycker jag att vi gör faktiskt. Men nu sitter jag är i bikini och förutom att jag känner mig lite småblek så ska det väl nog gå vägen, har ju inte hunnit blivit uppsvälld än iallafall..

Hoppas ni får en fin dag i solen, PUSS OCH KRAM!


Bild 1; Fina Emma Bild 2; Fina utsikt Bild 3; Fina Mic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0