Summaday

Både Emma och Pipan var så glada och fina igår! Ett varmt utspring och sedan två mysiga mottagningar. Började hos Pipan och fortsatte sedan hos Emma där jag, Mic och Anna stannade till efter ett på natten. Jag och Mic blev sjuuuukt övertrötta och garvade åt i princip allt som sades och skedde. Typiskt mig och Mic i övertrött tillstånd. ;) Hos Emma fanns även de legendariska kycklingspetten (hoppas du inte tyckte jag var rude som åt så många haha), så det frossade jag bland annat i. Mättmättmätt blev jag iallafall efter två supergoda studentbufféer. Som jag konstaterade hos Julia: Studentbuffé är min nya favoriträtt!

Idag blir det att leva loppan på årsta havsbad, för Anna tar med sig mig och Emma i bilen till stranden, lovely! Ska ta med mig godispåsen, colaflaskan och en god macka :)

Ha en fantastiskt dag i solen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0