Tajärd

Tjena! Det är en trött Marie som skriver. Liggandes som en jäsande deg i soffan. Mamma väckte mig ett idag i chock om att jag fortfarande sov.. Menmen pratar man i mobilen till kvart över 5 och somnar inte förrän klockan 6.. Skulle väl egentligen behövt sova mycket mer.

Ikväll ska jag hör och häpna gå ut! Det är något event på "Sommar!" som Maja och Pipan skulle på, så jag hänkar jag med. Dock så är det gratis bara fram till klockan 20 att komma in så vi ska väl vara där runt halv. Men det blir nice, då kan man kanske bara sitta  och chilla ett tag, tror de har en uteplats nämligen. Nu är frågan dock hur man ska hinna få i sig middag?

USCH btw, när jag började äta på mina mackor tidigare idag märkte jag att brödet hade MÖGLAT!! Så jävla vidrigt......

Ha en bra kväll, PUSS!


från Pizza Hut förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0