Tihi

Alltså jag känner mig så jävla fjompig och löjlig, men jag kan inte låta bli xD Tankar åker ofrivilligt in i mitt huvud, men gör det så mycket när jag blir glad av det? Hur fjantigt det än är kanske jag ska låta hjärnan fokusera på alla goda tankar när de väl finns. Ta vara på alla chanser att känna sig lite glad.

MEN jag har magkatarr igen. SKIT SKIT. Eller jag kanske redan har sagt det? Vilket som så suger det. Har några tabletter kvar hemma från förra gången som farbror doktorn skrev ut, sen fick jag några liknande av mormor idag. Hoppas de hjälper!! Och hoppas de hjälper snabbt så jag får en snäll mage och så jag slipper köpa nya...

Både midsommarplaner och tankar på olika människor flyger runt i min skalle... Känner att jag börjar få huvudvärk. :P Juste, måste föra över bilder från kameran, känns som om olika varianter på samma bilder dyker upp här hela tiden haha. Menmen, som utfyllnad lägger jag ut en till iallafall!


Eller denna var visst annorlunda! Från när vi grillade hos Anna. :) PEACE OUT HOMEDAWGS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0