Varannandagare/ Sveriges nationaldag

Varannan dag känns det som om jag bara vill gömma mig och aldrig komma tillbaka, och varannan dag älskar jag livets alla sekunder. Konstigt va? Säkert många som känner så dock. Idag har jag en win-dag så att säga, ensamheten stör mig för en gångs skull inte vilket känns najsz. Har legat på tomten och chillat på madres sköna solstol med bra musik och kall iste. Fått lite mer färg också! Ska snart ut och sola igen men kände att jag behövde en liten paus från vilandet. Haha då har man det bra, när man kan pausa från att göra ingenting. <3

Idag var det ju nationaldagen också, så grattis Sverige på din dag! Förjävla härligt land man bor i.

Juste, jag saknar dig!! Vill träffa dig snart, glöm inte bort allt kul vi har haft.

Nu ska jag kolla några saker till på el ordenador, sen ska jag sätta mig i solen igen och njuuutaaa. Hoppas ni har en fantastisk nationaldag fina människor, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0