Varför? Därför.

Sju saker om dig själv

1. Är du singel?
- Yes box!

2. Är du lycklig?
- Både ja och nej.

3. Är du uttråkad?
- Är ofta uttråkad, men inte jämt.

4. Är du ledsen?
- Inte just precis nu, men ja, ofta är jag det.

5. Är du svensk?
- Ja till huvudsak. :P

6. Är du cool?
- Den coolaste.

7. Är du från Irland?
- ... Nej.

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Mjae, vet inte riktigt.. Kanske.

2. Har du någon gång blivit sårad?
- Yes.

3. Har du någon gång tänkt på samma kille flera gånger under samma natt?
- Ja, såklart.

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom?
- Gud ja.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
- Ja, tänk för att jag har det!

6. Har du haft en hemlig beundrare?
- Det tvivlar jag på.

7. Är du kär?
- Njaaaee..

8. Vill du gifta dig när du blir stor?
- Det tror jag nog.

Två alternativ

1. Bilddagboken eller lunar?
- Hur gammal är den här listan...? Bilddagboken..

2. Blind eller döv?
- Snacka om pest eller kolera... Tror jag säger döv.

3. Katt eller hund?
- Gillar båda lika mycket. Men har ju alltid haft katt så har en liten förkärlek till dem.

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
- Har gärna många kompisar att umgås med, samtidigt vill man ju ha några få som står en närmare såklart.

5. Coca cola eller Pepsi?
- COCA COLA. Anyday.

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
- Kan inte välja en, beror på humöret.

7. Pengar eller lycka?
Pengar är lycka. ;) Nejmen, lycka såklart.

8. Dag eller natt?
- Är en nattuggla, men älskar dagen på sommaren.

9. Facebook eller mobil?
- Beror på... Mobil när jag har gott om pengar + comviq kompis!

10 har du nånsin

1. Blivit påkommen när du försökt smita hemifrån?
- Har inte försökt.

2. Brutit något?
- Japp.

3. Gjort något du ångrar?
- Gud ja.

4. Hoppat bungee jump?
- Nej..

5. Ljugit för någon du tycker om?
- Det tror jag säkert.

6. Ätit en hel tårta?
- Kan, tror dock inte jag har det.

7. Gjort bort dig offentligt?
- Hahahaha, jaaa.

8. Vilja bli tillsammans med ditt ex igen?
- Vilket ex? x)

9. Gråtit när ditt husdjur dog?
- Skojar du? Såklart...

10. Velat försvinna?
- Mååånga gånger..

Senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde
- Minns inte.

2. Telefonsamtalet du fick
- Fyllesamtal från Linus. Hah.

3. Personen du var med
- Räknar man bort familjen hemma så Emma och Mic igår!

4. Roligaste grejen som hänt
- Haha det vet jag inte faktiskt.

5. Personen du smsade
- Dani.

6. Personen du fick sms av
- Dani!

7. Personen du tänkte på
- Bara för att jag skrivit Dani på de två senaste så började jag tänka på henne, haha!

8. Du skrev till på facebook
- Emma, för hon skrev till mig.

9. Du kommenterade
- Vet icke.

10. Du tillbringade natten med
- Linus.

11. Du kramade
- Räknar man inte katterna så var det mamsen min.


I egen hög person


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0