WOOPA!

Idag har jag lönchat med mami, bror och Joline. Grillad kyckling, grillpotatissallad och cola i solen! Sen en liten promenix där den nya twister ingick. Har ni smakat den? Sketago!

Och papi ringde nyss och sa att min mini-pc har kommit till posten så nu kan vi hämta den!!! :D :D WI! ENKLIGEN har jag en egen, sprillans ny dator som är baaaaaaara min! Lycklig som få :D

Imorgon är det student för Emma och Pipan som gäller, både utspring (tur att det har samma utspring åtminstone) och mottagningar. Naijz! Om jag orkar ska jag även på Nathalies skolavslutning som börjar vid nio.

På kvällen blir det kanske utgång med lite peeps. Vi får se hur det artar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0