En bra dag.

Hej barn! Dagen idag började med ett besök med båda np-klasserna på Agria Djurförsäkring som höll föredrag för oss. Väldigt intressant faktiskt, tycker jag! Möjlig arbetsplats in fact, åtminstone ett "så-länge-arbete" så att säga. Vi fick även en goodie bag med djurtermometer, klädroller, hundduk (sån där microfiberduk), vattenflaska, nyckelband och lite broschyrer typ. De bjöd även på fika, woop woop! The fatsos of np got happy.

Efter det åkte en del av klassen till skolan för att måla lakan till studentflaket. Det var skoj och lakanen blev ååååsm. Det kommer bli asskoj på tisdag alltså, oförglömlig dag förhoppningsvis.

Efter det åkte jag, lite boys och lite girls till Hellströms och tog en öl och nachobuffé. Asmys och asskoj! Sen hörde vi när vi satt där värsta dundersmällen, ingen aning om vad det var för något! Rätt scary iallafall, lät som värsta explosionen...

Ikväll ska jag till Emma för det traditionella helgmyset som vi har nästan varje helg, antingen på fredagar eller lördagar. Det blir väl Talang 2011 massa prat och självklart Big Brother som både hon och jag är (pinsamt nog) beroende av.

Ha en fantastisk helg, puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är stolt över mitt beroende! ;)

2011-05-29 @ 15:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0