En trött och ledig Marie.

Shalom. Var ju på Jelenas skiva igårkväll. Först satt jag, Nadja, Emma och Julia på dovas och förade lite. Förandet blev dock det enda drickandet för mig på hela kvällen, men det är skönt att kunna vara ute och festa utan att behöva dricka sig berusad tycker jag. Jelenas skiva var iallafall supertrevlig! Mycket folk och kul musik så det var najz. Jag och Emma drog hem redan kvart i 2 för vi var båda jättetrötta. Som tur var sa Emma att hennes pappa hade sagt att han kunde bjuda oss på taxi, så jag var hemma redan kl 2. Hälsa din pappa jättetack från mig om du läser det här Emma!


På söndag fyller jag år och det känns helt bisart. Tiden går sjukt fort! Kommer ihåg när man var liten kotte och hela maj månad kändes som en evighet och man var mer vaken än vad man sov natten till födelsedagen. Jag saknar att vara extalterad och tycka att tiden går i ultrarapid.. Ser egentligen inte så värst mycket fram emot faktumet att just fylla år, ett år äldre men inte fan förändras något. Däremot blir det lite firande med gulliga vänner, och det är ju iallafall något att se fram emot! :)


Kickass people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0