Hm.

"Jag är så himla glad just nu"
Jag tror inte ens på min egen lögn så varför skulle någon annan göra det.


Hatar att ha den där jävla vill du ligga med mig låten på hjärnan! Den klistrar sig fast som karlssons superklister och jag vet inte hur man får bort det! Kommer väl sluta med att jag går runt och sjunger den högt på stan utan att tänka på det, och har därmed spridit runt 1000 ligg-inviter. Man får väl hoppas att folk inte tar tillfället i akt!

Imorgon blir det skolan med Josefinfin, men bara i ett par timmar för min del då vi ska jobba ikapp lite på fotokursen så man känner sig lite säkrare på att få godkänt, nu har jag ingen aning om vart jag ligger betygsmässigt... AJA får MVG I RELIGION IALLAFALL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0