ibland så <3

Idag har jag älskat en stor del av min klass enormt. Vi som kämpade hade grymt kul idag, och vi samarbetade så jäkla bra också. Helt fantastiskt! Skönt att bara vara för en gångs skull, slippa tänka på saker och ting. Och nog fan kan man se på halsen och knäna på mig (och mina kläder som ligger i tvättkorgen nu) att jag har haft mina kämparstunder! Grym dag sammanfattar det. Även om det slutade med att vi blev ganska tvära hela bunten. Men på godtagbara grunder, helt klart.

Snart ska jag pila iväg till filmkedjan, sen blir det filmmys hos käraste Mic. Wunderbar! Och imorgon är det sista lektionen med älskade Owe, sentimental dag blir det i högsta grad..

Ha en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0