Just being.

Hur detta än slutar så är jag glad att jag åtminstone har försökt. För är det inte det viktigaste att man faktiskt försöker? Sen får man väl känna sig hur misslyckad man vill om allt skiter sig, men då kan ingen säga att man är lat för att man inte har försökt.

Mår helkonstigt nuförtiden. Inte fan vet jag varför. Jag krymper, kan knappt äta och känner mig sjukt nere helt utan att veta varför. Självisk idiot som mår såhär med tanke på hur bra jag faktiskt har det. Egentligen är jag ju jävligt tacksam.

BTW! Jag har ju fyllt år! Så nu är man 19 bast. Den onödiga födelsedagen mellan 18 och 20 haha. Men 19 låter faktiskt mycket äldre än 18 tycker jag, så det är väl alltid något. Jag firade födelsedagen med mina bästa; Dani, Jonathan, Emma, Anna, Nadja, Mic, Jelena, Angelica och Jossan. Tyvärr saknades Maja och Julia men de fanns med i tankarna! Fick en fin bakbok, cupcakes-saker, bio-presentkort, en flaska malibu och toblerone, en supersöt rosettring och en rosa klocka, champagneflarra och två inramade bilder på supersexiga Martin från bigbrother. Förjäkla underbara vänner jag har! Så vi satt i solen på min tomt med tårta, kladdkaka, blåbärscupcakes, rabarbermuffins och läsk. Underbar födelsedag!

På morgonen blev jag uppvaktad av mamma och pappa med cola på sängen, lite pengar, underkläder och ett par shorts. Massa grattis på mobilen och facebook fick jag ju också plus det vackra vädret så bättre födelsedag kan man inte önska sig.

Dagen innan firade vi Jelena på hennes pizzeria. Sjukt mysigt att träffa tjejen två dagar på raken, med tanke på att vi ses så sällan! Där pratade vi, skrattade, åt och hade det allmänt mysigt. Och då fick jag lite fint smink av Julia också, gulle! Och igår var jag på Julias skiva, vilket också var grymt kul. Så helgen har vart helt bäst.

Ha en superbra kväll, love.

Kommentarer
Postat av: Catoelle

Nice site, cool background. toni.

2011-10-28 @ 11:37:05
URL: http://catoelle.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0