Juste man hade en blogg va?

Tjenis penis. Har helt haft olust att skriva här... men nu gör jag det! Tänker inte dra upp allt jag gjort sen senast, 1. för att jag inte orkar skriva allt och 2. för att jag inte kommer ihåg! Men i onsdags hade jag min studentskiva, vilket var heeeelt fantastiskt kul. Vissa saker var ännu mer fantastiskt kul än annat såklart! Vakterna och folket i baren ska vi inte tala om, bland de mest vedervärdiga människor jag någonsin träffat på. Kan summera ihop en lång historia med att orespektabla och otrevliga människor inte hör hemma i serviceyrket.

Jag har tänkt mycket på förhållanden och yadayada på senaste tiden och tänkte därför skriva upp en lista med pro's and con's för att vara singel, fun eyh? Nej inte riktigt, men jag har inget bättre för mig. Och jag går bara efter mig själv, försöker inte leka Amor eller något.

PRO'S

- Är du en person som lätt blir svartsjuk? Singel = slipper svartsjukan!
- Du har mer tid för dina vänner.
- Du har mer tid för tråkiga men viktiga saker som jobb och/eller skola.
- Du kan bre ut dig som fan i sängen.
- Du får inte ditt hjärta krossat.

CON'S

- Faktumet att man faktiskt får ligga ensam i sängen och önska att någon mer var där.
- Kanske saknar känslan av någon som faktiskt älskar dig.
- Du får titta avundsjukt på andra gulliga små par.
- Ingen att regelbundet krama, pussa och hålla hand med.
- Inga mysiga, romantiska hemmakvällar.

Ikväll blir det ESC finalen!! Hur tror ni det går för little Eric Saade? Det känns som om det antingen går skitbra eller skitdåligt. Ska iallafall titta med Emma så det blir myyyys. Imorgon är det fina Jelenas studentskiva och på dagen ska Linda fixa håret på mig! Hoppas ni får en fortsatt bra dag, lejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0