OCH SÅ VAR DAGEN HÄR! (jag är fett trött haha)



NU ÄR STUDENTEN ÄNTLIGEN HÄR! Jag somnade alldeles för sent så nu är jag alldeles för trött. Men förväntansfull och glad som bara den, och jag blev färdigfixad för längesedan! Ingen idé att stå och småpilla för mycket för då slutar det med att man inte blir nöjd ändå. Snart åker jag iväg för fotografering med min kära klass, sen champagnefrukost i solen, studentlunch, utspring, flak, mottagning och slutligen slutskivan! Fullspäckad dag, I love it. Hoppas folk har en bra dag vad de än gör. Vissa ska iallafall på Spånga Gymnasiums utspring, ser fram emot att ser er där! :D Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Troytiril

Great site. Keep doing.

2011-12-05 @ 12:14:53
URL: http://troytiril.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0