Sjung om studentens lyckliga dag!

HEJ!! Jag tar studenten imorgon, HELTOKIGT!! Lite svårt att förstå in fact, det känns så sjukt overkligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt... De här tre åren har gått något sjukt fort alltså, men så man har förändrats som människa. Samtidigt som jag är samma person som jag alltid varit, så har jag utvecklats något enormt på många plan. Jag har skrattat, gråtit, skrikit, varit både glad och ledsen men de här åren har vart så fruktansvärt värdefulla för mig och jag har lärt mig massor. Både av lärare och elever.

Jag har upplevt så mycket, både bra och dåliga saker. Och nu helt plötsligt så tar allting slut och det är dags att bli vuxen på riktigt. Jag är både livrädd men också väldigt förväntansfull. Hur blir livet nu? Nu har jag makten att göra vad jag vill av mitt liv! Jag kan göra vad jag vill om jag bara försöker. Nu ska jag hitta ett jobb, åtminstone ett tillfälligt. Sen ska jag resa. Sen ska jag fortsätta att söka jobb om det första är väldigt tillfälligt. Framtiden känns väldigt stressfull just nu, men jag vet att allt kommer att ordna sig.

FÖRST OCH FRÄMST, så har jag faktiskt en helt fantastisk dag imorgon att se fram emot. Den kommer så jävla kul! Möjligen den roligaste dagen i mitt liv so far. Med underbara människor. Med underbart väder. OH VILKEN DAG ATT SE FRAM EMOT! UNDERBART. Can't wait!


Jag och jordens bästa och finaste Dani på skolavslutningen i tvåan, drygt ett år sen. Och nej, jag menar inte att vi hade skolavslutning "i tvåan".. Ehehe..


Kommentarer
Postat av: julia

wiiiiiii! i'm so happy for you! ses på din mottagning sen <3

2011-05-30 @ 23:47:23
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0