TrÖtT.

Hejz. Trött trött trött. Jag och Joss åkte till skolan idag, fast vi är lediga. Duktiga barn! Vi fixade lite i fotolabbet, skönt att för en gång skull vara ensamma där. Som vanligt hade vi allsång och var allmänt cp. <3 Vi kom dock inte ner dit utan problem, självklart har massa grejer försvunnit.. Händer bara folk i np alltså! Ohjuste, Joss köpte en cola till mig för att hon fick dåligt samvete för att hon kom sent. Gulliga vänner man har ibland!


Idag har jag köpt en superbh! Man får värsta rattarna av den. Finns på Cubus och har avtagbara band, tjiho precis vad jag letat efter in fact. Kosta 169 mikke billi. Blir jag väckt imorgon ska jag simma med mamma och farmor, mysigt värre va.


Känner att det här inlägg blir konstigt så det är väl lika bra att jag slutar innan jag går för långt. Kisses and hugs!

 


jag med ett av det finaste jag har! <3

(måste fan göra något av min kran, den ser förjävlig ut!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0