Varför? Ja, varför inte..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Vet inte..
Vad tycker du om kärlek? Än så länge tycker jag inte om kärlek, men vi får väl se om det ändras någon gång i livet.
När kramade du någon sist? Vet inte, mamma kanske? ^^
Saknar du någon speciell person? Jag vet inte, kanske undermedvetet? ^^
Har du svårt för att bli kär? Jag blir lätt småförälskad, men svårt att bli riktigt kär.
Är du singel? Could I be any more single?
När fick du senast en komplimang? Jossan sa att hon gillar mina raggningsrepliker, räknas det? xD

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: yez
Hånglat med nån riktigt ful: tror de.. men han kändes väl inte så ful vid tillfället i guess..
Hånglat med fler än 50 pers: Gud nej!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ne.
Gjort något riktigt dumt? Såklart.
Gjort något du verkligen ångrar? Jorå.
Åkt ambulans? Japp.
Åkt polisbil? Nix.
Gjort nåt olagligt? Antar det? Har ju druckit alkohol som minderårig så..
Fått din mamma att gråta? Bara för att hon har vart orolig för mig.
Slagit ner någon? Nix!
Skämts över dina föräldrar? Mer tyckt att de vart pinsamma kanske.
Sagt jag älskar dig och menat det? Till vänner, familj och så ja :)
Tar du droger? NEJ.
Dricker du? Ibland.
Vilka kläder sover du i? Ett par hotpants ibland med sov tshirt till.
Vad hatar du verkligen? Lök.
Varit kär? Tror de.
Är du ensam nu? Ne, nu kom pappa upp i vardagsrummet, tjiho.
Vill du gifta dig? Det vore trevligt!
Vill du ha barn? Vet inte.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag.
Såg dig gråta? De vet jag inte.
Fick dig att gråta? Vet ej.
Du delade en dricka med? Läs svaret ovan. :P
Du gick på bio med? Ja vem kan de ha vart? Minns inte när jag va på bio senast, men någon trevlig kompis var det väl.
Skällde på dig? Patrik skäller på mig bara jag öppnar munnen i princip.
Sa någonting till dig och vad var det? Mami; NU ÄR DET MAT!!!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nein.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Katterna?
Köpt någonting? Köpte present idag :)
Sjungit? yes, try n stop me.
Saknat någon? jodå.

JAG HAR:
Digitalkamera? si mamasita
Systemkamera? no mamasita
Telefon på rummet?
Egen dator? yes box
Könssjukdom? hiv, aids, klamydia, gonorre, vårtor osv.
Bra kompisar? Som tur är, ja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0