???

VÄNTAR PÅ SVAR. Fick mail från Pressbyrån Extra på centralstation där jag sökt jobb att det hade fattats en siffra på mitt mobilnummer på mit CV (KLANTIGT, MARIE!!) men att de tycker jag skulle passa bra hos dem och frågade om jag fortfarande var intresserad av jobbet!!! :D

Blev himla glad, såklart men nu har jag inte hört något mer och börjar bli orolig för att de har ändrat sig. Måste ju liksom veta snart känns det som för jag går som på nålar! Skulle vara så himla bra om jobbet verkligen var mitt. Måste ju dessutom meddela Rambos matte inom en rimlig tidsperiod innan jag börjar... Hm hm hm.. Spännande liv just nu, to be continued!

Imorgon har förhoppningsvis Sigges sår i pannan läkt där varbölden var så han kanske äntligen får gå ut. Ska bli härligt att få se han springa ut i naturen igen! :D

Idag har jag världens tråkigaste lördag så ska kanske glo lite i centrum eller något. Så tråkigt att gå själv bara. Hoppas ni har en fin dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0