HEJSAN!

Idag ringde jag min framtida chef (wow), kände att jag behövde vara lite "på" om jag ville ha jobbet, vilket jag ju självklart vill. Hon lätt så glad när jag ringde och meddelade att de hör av sig om cirka 2 veckor så sätter vi igång! Känns jättespännande och kul. Pressbyrån just där på centralstation känns ju som en riktigt bra erfarenhet, serviceyrke och kassavana samt schysst med full OB på söndagar! :D

Pga detta vill jag passa på att åka till min pojke innan och umgås lite med honom så jag åker dit imorgon och stannar där ett tag, kanske en vecka. Och eftersom jag åker dit vill jag ju passa på att gymma så jag ska träffa Emma snart och träna för tredje dagen på raken. I söndags var det med Emma och igår med Mic. Ska se om jag tar med mig någon träningsoutfit (lol vilket hemskt ord!!) så kanske jag kan träna en gång i eskilstuna, det finns ju trotsallt ett sådant gym där. Nåväl, den som lever får se.

Idag har jag lämnat extranycklarna hos Rambo då han fått en ny dagmatte. Sen åkte jag till centrum där jag mötte upp mamma, fixade internetbanken hos SEB, åt en god lunch på Il Piatto och kikade lite i affärer för diverse inspiration till julklappar.

Aja, nu ska jag väl börja packa ihop mig. Hoppas ni får en fortsatt fin dag, puss!




Finaste Rambo! Tagen i fredags på promenad av ingen mindre än Pipan (den grå).

Kommentarer
Postat av: Nadja

Yaay, gud vad kul! :D

Haha du kan vara grå.

2011-11-29 @ 18:36:23
Postat av: juliakrull

gud vad braaa det låter!! :D

2011-11-30 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0