Längesedan sist...

... Men har inte orkat skriva här. Försökte igår, men då ville datorn starta om sig och inlägget la sig inte i utkast... Typiskt! Aja, hur är läget?

Med mig är det bra, har börjat bli dogwalker åt en privatperson den här veckan. Det är en liten Rambo som är en mix mellan yorkshireterrier och papillon, hur gullig som helst! Nu har jag iallafall något att gå upp för, haha.. För ett par hundringar mer än ett gymnasiestudiebidrag i månaden! Haha, men men, har ju ändå inget bättre för mig om dagarna...

I måndags gjorde jag sällskap med farmor på långpromenaden, då hon ändå bor i närheten av Rambo. På tisdag följde Juba och Maja med mig och på onsdag mötte jag och voven dem i farsta och tog en riktig långis runt farsta näset. Igår promenerade vi till fagersjö och hälsade på min bror där jag fick te och Rambo fick lite smörgåsskinka. Idag går vi med farmorn min igen hehe, så jag har lyckats få sällskap varje dag denna vecka!

Juste, har ju köpt gymkort också, härligt! Började träna i onsdags med Emma och tror vi får med oss Mic nästa måndag. Idag kör vi igen, så himla skönt. På tal om Emma så fyllde hon år igår, så imorgon kväll blir det tjejmiddag hos henne i amerikansk anda, coolio! Ska bli kul. (:

Nu ska jag dricka upp min mjölk och piggna till lite, hoppas ni får en fin dag! PUSS.


Jag med Rambo och Maja i tisdags. Juba var också med, som sagt, men hon tog ju bilden. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0