Saturday

Hej! Trodde jag skulle vara på sämsta humöret när jag vaknade, men det kändes riktigt bra, som om det kommer vara en bra dag! Firade det med american pancakes med lime och socker. Passar bra med tanke på att Emma ska ha tjejmiddag idag med amerikanskt tema! Himla kul ska det bli. Alla farstatjejerna (förutom Maja, tyvärr), några av Emmas gamla klasskompisar, en ny lasskompis och Andrea (som är lite svårare att sätta i ett fack haha) kommer så vi blir ju ett par stycken!

Något som är svårt är dock veta vad jag ska ha på mig... Man ska ju "anamma temat i sin klädsel" som Emma uttryckte sig så fint. Aja, det får bli som det blir, gäller bara att ha en gnutta fantasi! Jag ska iallafall dit lite tidigare och hjälpa fröken att förbereda litegranna. Men först ska jag sega lite till i sängen med musik innan jag duschar och så vidare. Kul info, yäy.

Hoppas ni har en bra lördag, PÖSSEN!


Kommentarer
Postat av: juliakrull

kollade min blogg nu och vill inte påstå att det är oläsliga stycken...deal with it liksom, take it or leave it och så vidare plus

2011-11-13 @ 21:54:44
Postat av: Anonym

äsch, blev bara lite irriterad för att det har varit lite allmänt gnäll över min blogg. Nu var det just du som råkade få en kommentar men ah, tyckte det var lite onödigt. Men ingen stor grej haha...

2011-11-15 @ 23:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0