Utmattad.

Av träningsvärk. Av mycker frisk luft. Men speciellt av spänning. Spänning för min lilla Sigges skull. Sigge som har vart på djursjukhuset i farsta flera timmar idag och fått en abscess dränerad, röntgats, hudskrapsprover, urinprover och en dum tratt runt huvudet.

Nu ska han få smärtstillande och antibiotika i 10 dagar och måste få såret spolat i typ 5 dagar. Får inte heller gå ut på typ 5 dagar. Men det värsta är urinprovet. Har ingen aning om vad det ska visa. Är så himla rädd och nervös över att det ska vara något allvarligt. Observerade när Sigge kissade och med tanke på att han inte hade några problem kan jag förhoppningsvis utesluta urinsten. Hoppas på urinvägsinfektion för det lär ju gå att behandla lätt med antibiotika... Utmattad av intensiva tårar när vi hämtade honom. Kan verkligen göra ALLT i min makt för att han ska bli frisk, om det så ska ta alla mina små besparingar. Om jag så ska behöva sälja allt jag äger. Sigge är 6,5 år och ska gärna leva precis lika länge till.

Men nu kan man inte göra mer än att behandla det vi kan behandla. Behandla och vänta..


Kära hjärtat mitt.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0