<3



Hahahaha så jävla torrt och underbart! Älskar det där jäkla ansiktsuttrycket också, så jävla watchclean!! (cool jag är som svär som fan, låwl)


I söndags fick jag ny garderobslösning till mitt rum, toksweet. Kastade även 2/3 sopsäck med kläder, skönt att bli av med lite jox och dessutom är det folk i Estland och Lettland som får bli lite glada förhoppningsvis. Dessutom skänkte vi bort två vinterjackor som jag inte använder, och det är väl perfekt nu när det kommer börja bli kallt ute. Anyways, min garderobslösning is åsm och jag får plats med allt och har mycket bättre ordning och struktur på mina prylers. Lovelyyy.

Igår satt jag inne hela dagen, förutom en cykeltur till centrum för 2 88:an och en flaska cola.. Tjockisjävel yes ma'am. Så idag måste jag UT UT UT och senare måste jag skicka iväg lite arbetsansökningar (note to self).

Btw så är min pojkvän den gulligaste människan på jorden ibland<3

Hoppas ni får en fin dag, pözzizz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0