Hejhopp!

Nu är jag hemma efter några sköna dagar borta i Eskilstuna. Har inte gjort så mycket faktiskt, mest tagit det lugnt och umgåtts ordentligt med pojken min. När jag kom dit var Linus hundvakt åt hans mammas söta, svarta cockerspanielhane Tuben, så vi sov där. Supermysig voffsing som jag fick mysa ensam med några timmar dagen efter. Haha juste, hade med mig ett helt gäng muffins som den lilla rackaren svullade i sig under natten. Måste komma ihåg att stänga väskan ordentligt nästa gång.

Igår blev vi bjudna hem till hans mamma på middag, supermysigt! Åt jättegod kyckling och sen hemgjord äppelpaj med vaniljglass, om nom nom. Sen idag blev det bussen hem mot Stockholm. Tog typ 45 min längre än tåget men var nästan hälften så billigt så det kändes värt det. Kunde nästan sova också, sweet!

Imorgon ska jag torteras i tandläkarstolen tidigt på morgonen. Dags för den fruktade rotfyllningen........ Verkar som jag bara blir mer och mer tandläkarrädd ju fler år som går. I och för sig gäller det ju rotfyllning nu och det har jag hört inte är så himmelens mysigt direkt..

På kvällen verkar det bli att fira Jossan som fyller år på lördag, och på lördag blir det att fira Nathalie som fyllde 9 i veckan.

DÅ MIN KAMERA ÄR SÖNDER BLIR DET DÅLIGT MED/GAMLA BILDER HÄR. WOOP DEE DOO, FML. x/


Ho ho ho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0