hihi

Vad är den äckligaste mat du vet?

Varm lök. Alltså när man tillagar lök, typ steker den eller har i pyttipanna. Eller som i löksoppa. Euw. Inte så helförtjust i skaldjur heller.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)

1, Gått ut gymnasiet med åsm betygssnitt
2, Haft givande praktiker på skansen och stockholms katthem som belönades med mvg:n
3, Blivit en lite bättre människa som faster till mina underbara brorsbarn
4, Lyckats behålla mina underbara vänner
5, Blivit duktig och mer kreativ på att baka ehuhu.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Kanske att jag inte har vant mig vid att ta för mig ordentligt tidigt i livet så jag kanske hade haft bättre självförtroende vid det här laget.

jjKankAtt jag oroat mig och oroar mig så otroligt mycket kring mina nära relationer. Går på helspänn för attVad är Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Har nog inte hört något. Frågan är om jag vill veta om det nu finns något..


Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

Kläder efter väder typ.

Tror nog min vinterjacka som kostade tusenlappen. Spenderar inga stora summor på kläder.


Har du någon oanad talang?

Kan sjunga och prata med munnen stängd fast det vet de flesta som känner mig haha.


Vad gjorde du i helgen?

Lagade kycklingtacos och hade myspyskväll med Emma på fredagen, var på teateråterträff med Juba och Pipan på lördag följt med te hemma hos Juba och på söndagen chillade jag hemma, stekte upp resten av kycklingen till mig och bror, klippte gräsmattan och sånt fint. Gick powerwalk/walk (heeeh) samtliga dagar också.


Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

1, Skriva nya personliga brev
2, Söka jobb
3, Skriva in mig på arbetsförmedlingen (god help me alltså, får se hur det går med det..)
4, Promenera
5, Vara as healthy as possible


Vad har du på dig just nu?

Trosor, how dirty of me.


Senaste låt du lyssnade på?


Haha Sweat - Inner Circle (Giiirl I want to make you sweat, sweat 'till you can't sweat no more, and if you crie-ie I'm gonna push it som mo-o-ore!)


Bästa skönhetsknep?

Vette fan, gå utan smink på sommaren kanske. Man ser mycket fräschare ut då. Eller sova ordentligt så man slipper få dessa charmiga påsar under ögonen.


Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Beror helt på killen. Älskar skjorta dock av någon anledning.

Och fulast?

Brat-stilen eller vafasen man ska säga. För tajt och för slickat typ.

Vem saknar du?

Många av mina kompisar som jag inte sett på länge. Och Christians nyfödda Maja som jag inte träffat än, bara när hon låg i Lindas mage, can't wait to meet her!



Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Att få ett lyckligt och framgångsrikt liv.


Vilka tre personer inspirerar dig mest?

Typ alla närstående. Önskar dock att jag kunde vara lite mer av en person som blir inspirerad av folk.

Bästa filmen nånsin?

Är omöjligt för mig att svara på.


Bästa boken nånsin?

De böcker jag ens minns att jag har läst har sugit bajskorv. Säger väl en hel del om mig och läsning kanske (=läser typ bara när jag blir tvingad).


Vilka tidningar läser du?

Läser sällan tidningar också, surprise surprise. Men blir väl en och en annan artikel i DN ibland, lite i Allers (loooool) då jag löser lite korsord i den då och då.. Sen det jag hittar hos kömpisar.

Vad önskar du att du var bättre på?

Självdiciplin, matlagning, något instrument osv.

Är du religiös?

Skulle inte definera mig som det, nej. Tyvärr kanske..


Vad är din största rädsla?

Att bli våldtagen/kidnappad/misshandlad/mördad. Att bli väldigt sjuk eller att någon i min omgivning på något sätt ska råka illa ut.


Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Min bror har sagt tokelaka saker till mig genom åren. Men försöker att inte ta det på för stort allvar. Folk är i regel inte så elaka mot mig, de bara retas eftersom jag tyvärr är alldeles för mottaglig (=rolig för andra) för ret eller hur jag ska säga.


Vilka personer betyder mest i ditt liv?

Familjen, brorsbarnen, katterna (cats are people too....), vännerna, pojken min, vissa delar av släkten osv ni vet det gamla vanligaaa.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?


Charlie på en pojke och typ Chelsea på en flicka. Har alltid haft en miljon olika förslag men kommer inte på fler nu..


Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

 
The Marienator 2000. You know you wantz.


De tre finaste sms du fått i år?

Gudars det vet jag inte. Linus har dock vart rätt bra på fina sms faktiskt.


Ful bild märkte jag nu men w/e. Hejdå från Marie.

 



Vilket är
ditt dyraste klädesplagg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0