HurtbulleN

GUTEN MORGEN! Hurtbullen här. Eller ja, nästan iallafall. Dagen ska iallafall startas med en skön powerwalk i skogen med mor min innan vi beger oss till centrum för lunch och så ska jag hjälpa henne att handla. Jag har iallafall bestämt mig för en powerwalk på 3,2 km i skogen varje dag nu! Kanske inte världens jättepromenad, men det är alltid en början och mycket bättre än ingenting. Ska väl försöka lägga till lite styrka också efter i form av crunches och liknande.

Igår på dagen var jag och Emma och hade en mysig picknick ett par timmar, men en riktigt mysko tant/kvinna som satt och joxade hur länge som helst med att få vetemjöl ner i en PET-flaska.. Tydligen hade hon fyllt en YES-flaska också för konstiga märkningar i skogen som jag märkte på kvällspromenixen... Riktigt weird. :S

På kvällen gick jag och Juba hem till Pipan och kollade på två franska filmer. De var väl helt okej, inte riktigt min filmsmak direkt, men det var kulens att träffa barnen igen och sen var det en jättesöt kille i ena filmen *FnIzZ*.

Nu ska jag kila, HÖÖÖREEES!


Jag och mitt hjärtegull Joline senast jag var barnvakt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0