Just another tuesday..

Sen jag skrev sist... Ja... Vad har jag gjort? Påbörjat en rotfyllning ju som jag skrev. Det gjorde inte så ont för tanden var helt död. Men det var jobbigt, irriterande och läskigt. Jobbigt och irriterande att ligga med munnen uppspänd, tiltad med huvudet neråt i tandläkarstolen i över en timme. Läskigt att höra höga ljud från apparaterna som jag fruktade skulle slinka ur handen och borra ner sig i tandköttet. Nästa besök om mindre än en måndad. Woop.

Annars då? Har haft grova smärtor i tand och tandkött och även en känsla som kan liknas med att det kliade. Bättre idag dock, enkligen. Firade Jossan på fredagen. Var sjukt sliten och kunde inte riktigt njuta av de få timmarna som spenderades där.  Men men. Så kan det bli ibland.

I lördags bakade jag prinsesstårta och gaffelkakor med russin då Nathalie fyllde 9 år i början av förra veckan. Så vi firade henne den dagen med tacos, fika och presenter. För första gången var alla fyra brorsbarn samlade under samma tack. Nya tillskottet Maja är en riktigt underbar bäbis och jag hade henne i mitt knä och det var helmysigt. Senare gick jag hem till Emma där vi bland annat spelade tv-spel.

Förutom en sväng till centrum i söndags så har jag nog inte gjort så mycket mer sen sist. Inget värt att nämna iallafall. Sinnesställningen just nu är värdelös, ledsen, upprörd, ensam, borta, missförstådd och så vidare. Känner återigen att det skulle vara lika bra att ge upp skiten.. Samtidigt är det egoistiskt och jag hatar att göra andra besvikna. Så mycket att jag aldrig får vara genuint lycklig själv.

Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0