Sayonara, le tooth (as I knew it)!

Hej. Nu ska jag gå och få tanden slaktad. I princip. Tömma den helt (!!??) på bland annat gamla nerver och blodkärl. Jag vill inte?!?!?!?! Nu har jag ju munsår också, terrific. Gör ju ont att bara öppna munnen och nu ska jag sitta med typ vidöppen mun i över en timme? This will not end well. Kommer ha en cp-tand och sen så kommer ansiktet spricka från vänstra mungipan upp till örat. Fan vad fint.

Så ja, vi hörs om jag överlever det fruktade ingreppet. Ta hand om er. Pipan; du får ta hand om mina Martin om jag inte överlever.


Hittade denna på google, tyckte de svarta strecken symboliserade smärta ganska bra..


Kommentarer
Postat av: Nadja

Fest, hoppas du DÖÖÖÖRRR!!!

nejdå, hoppas det gick bra <3333

2011-09-26 @ 16:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0