The Diary



I don't wanna be like this
I've been running these streets for to long now
I've got nothing that's true for this song now
But the further I go
I wanna go home


Hej le blog. Idag är jag hemma och kurerar mig. Ska inte gå utanför dörren idag (bortsett från den korta visiten till brevlådan). Har blivit väldans hostig och det kliar och gör ont i halsen. Hade ju egentligen tänkt att gå till banken idag för att fixa internetbankdosan som verkar leva sitt eget liv. Eller, manicken i sig verkar ju fungera utan probs men seb.se verkar inte samarbeta.. Darn. Men jag vill vara hemma så jag inte blir sjukare. Vill ju verkligen inte missa Mics italienska maffiamiddag på lördag som jag ju ser så mycket fram emot. Så hoppas jag blir bättre snart helt enkelt.

Idag gjorde jag fattiga riddare med socker och kanel till lunch. MUUUMS! Minns när jag åt det för första gången hos Anna för ganska många år sedan. För himla gott faktiskt! Med mjölk till. Win.

Ha en fin fin dag. PUSS.

Kommentarer
Postat av: mic

BBBLLLLIIII FFFFRRRIIISSSKK!!!!

VI BÅDA MÅSTE BLI FRISKAAA!!! :D

2011-09-29 @ 17:24:25
Postat av: Marie

MICKLI: Joooorå klart vi ska :D än så länge är det inte så farligt med mig, stannar ju hemma så det inte ska bli värre! hoppas du mår bättre ((:

2011-09-29 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0