NÄ!

NU VÄGRAR JAG FORTSÄTTA VARA SUR OCH LEDSEN! :) Så nu tänker jag börja bli glad. Har precis ätit leftovers från långfredagen bestående av gravlax, grillpotatissallad och hovmästarsås med ett glas cola till. Hur gott? Sjukt snabbt att göra iordning också, bara slänga upp på en tallrik. Snälla moster hade köpt ett helt flak päroncider till mig som tack för hjälpen med lilla valpen Stella. Var verkligen inte behövligt, bara trevligt med något typ av sällskap över påsken! :) En annan sak att vara glad över är allt påskgodis lite här och var i huset samt god middag ikväll samt fint väder samt fina katter.

... Så idag ser jag livet från den ljusa sidan! Man blir bara utmattad och orkeslös av att vara på dåligt humör. Man kanske ska utnyttja humöret på något vis? Baka? Ta en promenad i solen? Aja, den som lever får se.

Hoppas ni har haft och har en fortsatt awesome påsk. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0