Sunndäj

Hej!

Igår var jag i centrum och fajka lite med Emma, Mic och Jelena. Supermysigt! Satt på Wayne's Coffee jättelänge och pratade om massor. Drack även en jätte god chailatte, de har ju godast chailatte på waynes tror jag.

På kvälla gick jag och Mic till Emma som hade gjort supergoda kycklingspett som vi åt med vitlökspotatiskroketter och tzatziki. Mums! Sen så beställde jag och Emma lite kläder från H&Ms rea. Till mig klickade jag hem två klänningar, en jättesöt kavaj och ett rosettdiadem (haha trodde jag var över rosettstadiet men kunde inte låta bli, så himla gulligt). Sen så satt vi och kollade lite utbildningar, roliga länkar och garvade ihjäl oss åt alla mongon på chatroulette. Bra kväll!

Idag har jag bara vart hemma och glott. Ska se till att skicka in lite arbetsansökningar och så blir det kanske gymmet så småningom. Har ju även bestämt mig för att baka cupcakes så ska väl försöka få det gjort också.

Måste köpa en schysst kamera! Behöver inte ha något väldigt fancy bara en bra digi som tar okejschyssta bilder. Vill ju ha en kamera jag kan ta med mig överallt, systemkamera ska jag väl satsa på så småningom. Vill komma igång och fota igen så gärna! Om någon har tips så säg gärna till. :)

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0