Yo biatches

Waddap lovahzzz? Är cool idag om någon undrar.

Sista lediga dagen på min lilla radda bestående av 3 dagar. Bummer. Har spenderat HELA dagen åt att leta jobb. Sökt massor och skickat spontanansökningar. Har även lagt in mitt cv på flera jobbsiter. Så ni får hålla tummarna för mig att jag får något supersnart så jag slipper mitt nuvarande jobb. Behöver verkligen något nytt, och det snart!!

Förutom det har jag ätit massor idag. Tvn har vart på hela dagen dessutom men den har ju inte fått så mycket uppmärksamhet så produktiv som jag vart. Är lite stolt över mig själv faktiskt. Hoppas bara att det ger resultat så allt jobb inte var i onödan.. Så kan man ju dock inte tänka, så jag ska kolla jobb så fort jag har en ledig stund. Då kan ingen kalla mig oambitiös iallafall. Känner mig sjukligt stressad just nu, är rädd för att jag är påväg att få magkatarr igen men efter att ha tagit en omeprazol kändes det lite bättre.

Efter jobbet imorgon är det obligatoriskt infomöte... yippie-ka-yey mafakka. JAG VILL DÄR I FRÅN! Om någon har några som helst jobbtips som inte kräver allt för mycket så tveka inte att tipsa mig. Jag är dig evigt tacksam!

Snart blir det örtkyckling här hemma. Ska väl bli gott hoppas jag. Låter ju inte helt fel... Ska jag knäcka en cola ockå? Time will tell.

Ha en underbar kväll, ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0