Cuz I caaaaan...

Hur gammal är du om fem år?

- Ska fylla 25, men om EXAKT 5 år är jag 24.


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- De på jobbet, men får nog lov att säga Emma som jag gymmade med. Det var mer "tillbringa tid tillsammans" eller hur man ska säga.


Hur lång är du?

- Runt 165.


Vilken är den senaste filmen du sett?

- Kan ha vart "40 year old virgin", klassiker!


Vem ringde du senast?

- Emma, innan gymmet.

Vem ringde dig senast?

- Emma, samtalet bröts haha.

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

- "11110 ska den vara ;-)"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- Beror på. Skönt att kunna slänga iväg ett sms men när man ringer blir det mindre missförstånd känns det som.


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta.


När såg du senast din mamma?

- Hon är ju hemma?

 

När vaknade du i dag?

- Klockan ringde 03.00.

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- Ich weiss nicht. Förhoppningsvis utflugen ur huset (god help me annars!), en och en annan unge kanske och jobbar med djur, om jag får som jag vill.

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Minns faktiskt inte.


Hur stor är din säng?

- 90 tror jag.

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Med. Ibland mer ibland mindre.

Vilka städer har du bott i?

- Bara Stockholm.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Skönast att lufta fötterna haha. Men nice med ett par mysstrumpor om det är kallt på golvet.


Är du social?

- Olika från dag till dag, som för alla. Men ja, skulle nog kalla mig rätt social även om jag kan vara lite blyg i främmande situationer.


Tycker du om kaffe?

- Mjae, men måste nog lära mig med mina tidiga morgonar.


Vad dricker du till frukost?

- När jag väl äter frukost blir det te, juice eller iste.


Sover du på någon särskild sida?

- Har ju en enkelsäng så nje. Men när jag sover i bäddsoffa eller i pojkens säng (med honom i båda fallen heh) så sover jag helst innerst, alltså mot väggen.


Kan du spela poker?

- Kan väl grunderna tror jag.

Tycker du om att mysa/kela?

- Såklart!


Är du en beroendemänniska?

- Har alltid något beroende känns det som. Coca cola hänger kvar och så brukar det vara något mer. Typ något speciellt smågodis.

Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Yes! Jelena som jag gick åk 4-9 med samt Helena som jag gick gymnasiet med.

Vill du ha barn?

- Tror det.

Har du någonsin åkt ambulans?

- Heh, ja.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Roligast att spendera det på kläder. Alternativt presenter om man har gott om cash (rare moment).


Sover du med gosedjur?

- Har ett gäng i sängen och kramar alltid favvonallen *HeJ mArIE 5 åR!!*.


Flirtar du mycket?

- Haha nej, har aldrig vart speciellt flörtig av mig.


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Går ju inte om man inte har körkort..

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- Minns inte ens, var för länge sedan.

 

HABBA HABBA på er! Hoppas ni får en fin tisdagskväll. Själv skulle jag gjort en atg-kurs egentligen men någon jäkel ändrade lösenordet 5 minuter innan jag kommit in.. Hade det vart cheferna känns det som om de hade meddelat? Aja har ju snackat med kundsupport och gjort det jag kan så de kan omöjligt bli sura. Jag har ju verkligen försökt. Den kunde ju vara klar på torsdag också så det lär ju inte vara hela världen...

Är ashungrig och så blir det soppa till middag... Jaja det är ju en god hemmagjord texmexsoppa iallafall så det ska väl gå. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Inga pannkakor?! :O

2012-01-17 @ 21:01:36
Postat av: Marie

Emma: NEJ!! Sjukt besviken. :(

2012-01-18 @ 15:15:15
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0