HÄJÄÄ!

Ska snart iväg och gymma med Emma men slänger iväg ett litet inlägg innan. Wazzah? Med mig är det bra, lite småseg bara utan rimlig anledning, men man får vara det ibland om man frågar mig.

Imorgon får jag ta egen kassa på jobbet om jag vill! Känns både läskigt och spännande med eget ansvar och jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra.. Är fortfarande lite smått osäker på vissa saker i kassan så ska kolla vad cheferna tycker... Det mesta känns ju faktiskt bra så om jag har någon i kassan bredvid att fråga lite snabbt om det skulle vara något litet frågetecken så borde det ju faktiskt gå vägen. Dock så börjar jag klockan 05 och måste ta en buss som är framme i centralen 04:12 (!!!) om jag inte vill komma för sent...! Bara att kämpa och hoppas att jag somnar någolunda tidigt då jag måste upp mitt i natten. But I can do it!

Naee, måste nog kila nu. Efter gymmet bär det av till Johan för att duscha, vi renoverar ju om badrummet hemma nu så ah.. ingen dusch eller toa i stora badrummet. (Y) Men ja, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0