Hej hej!

Började idag min andra jobbvecka, 6:e dagen om man ska vara noga. Jobbade som vanligt endast 3 h och lär få göra det resten av veckan. Förhoppningsvis får jag fler timmar nästa vecka, kanske stå själv i kassa också? Kampanjerna börjar sitta bättre, fortfarande några jag glömmer men det verkar vara lugnt. Folk säger att det går bra för mig, och det känns faktiskt bättre och bättre för varje gång! :)

Nyår då. För omväxlings skull var jag faktiskt inte med tjejerna. Det kändes ovant men jag hade kul ändå. Var hemma hos pojken över helgen. Först på kvällen gick vi + Linus' kompis Jonas kanske 3 km i vinterkylan hem till deras kompisar Karoline och Emil för att umgås lite med en del folk osv, som man gör på nyår åffkörs. Lagom till 12-slaget var vi på stan och såg på fyrverkerierna, himla fint var det.

Sen var det egentligen meningen att vi skulle till en annan fest, men det slutade istället med att jag och Linus satt hemma hos Anders och Mikaela där vi drack och snacksade lite samt kollade på björnbröder.. Eller ja, jag sov väl mer än vad jag kollade på filmen, haha. Vi var hemma i lägenheten igen runt 4 och somnade ganska snart efter det. Mysigt nyår!

Mjaa, annars har jag troligtvis fått magkatarr igen, så ska försöka få tag på piller för vi har bara något skit för oralt bruk som är sjukt obehagligt att svälja, smakar helskumt också! Tror det bär av till Anna snart med Mic, det vankades pannkakor om jag uppfattade det hela rätt. ;) Men den som lever får se!

Ha en bra dag, hejå!

  
Random underbart vacker (ellääähhh??) bild från i somras! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0