TJA TJA!

Hoppas allt är bra med vem det nu är som läser om det nu är någon som läser det här!

Haft en trevlig helg? Själv har jag jobbat fredag-söndag så jag har inte riktigt kännt av helgen. Igår fick jag börja ha kassa själv, vilket både kändes nervöst och spännande. När jag räknade kassan fattades det typ 962 kr (!?) men en tjej som hjälpte mig sa att det brukade lösa sig. Och visst! Idag stod det istället + 962 kr (blir ju plus/minus noll då) så det fixade sig vilket var himla skönt. Måste väl ha räknat lite knasigt igår.

Det kändes mer säkert idag, men framåt förmiddagen/eftermiddagen kom det stört mycket folk och jag blev kanonstressad. Yrsel, huvudvärk och smärta i bröstkorgen. En kollega (tihi) såg på mig att jag mådde dåligt så hon sa åt mig att lämna kassan en stund och typ moppa lite eller något haha. Så det gjorde jag, skönt att andas ut en stund.

Efter jobbet träffade jag Emma, blev träning på gymmet såklart. Grymt bra pass idag trots att jag var så trött. Fick låna duschen hos Emma då vårt badrum inte är klart än. Åh vad jag längtar! Blir kanske klart på fredag eller någon arbetsdag senare. Nästa helg är jag ledig och då får jag äntligen träffa min pojke efter nästan tre veckor! Himla mysigt.

Hoppas ni får en fortsatt fin söndagskväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0