Tja.

Woopa. Är så fruktansvärt trött. Men det är ju så mitt liv ser ut nowadays med tanke på mitt hårda schema. Jobbade fre-mån, ledig idag och så jobbar jag igen ons-fre. Skönt att vara ledig i helgen iaf...

Men ärligt talat känns det inte som jag lever längre. Är konstant trött, har ont i kroppen, mår psykiskt och fysiskt dåligt av stressen och är nästan jämt ledsen och utarbetad. Har ingen ork längre till någonting, allt kretsar runt den här skiten. Går ju upp kl 03 varje morgon jag jobbar och när jag väl är ledig kämpar jag för att ens orka göra något annat än att sova. Jag orkar inte mer. Hur länge är det värt att utsätta sin hälsa för detta?

Jag vill bara ha tillbaka mitt liv. Jag vill leva och bo där jag är lycklig och syssla med något som tillfredställer mina behov. Men det är ju för mycket begärt, såklart. Det verkar inte som om det kan gå för långt förrän det är för sent att göra någonting åt det. För det är det ingen som tillåter.. Så länge jag fortfarande är vid liv så kommer jag inte ha någon rätt. It sucks.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Haha jaha där ser man ;)



lät inge vidare det där, vad jobbar du med? :o

2012-02-01 @ 15:21:51
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0