Buäh

Heja heja! I veckan var jag hos pojken min, skönt att komma från storstaden lite och ta det lugnt. Bittersweet att han jobbade nästan hela veckan. Bitter - jag får vara själv om dagarna Sweet - han får lite sysselsättning och pengz. Två dagar fick jag dock sällskap av sötaste Tuben! Vi promenerade och hade det tokmysigt. (:

I lördags åkte jag hem då pappa fyllde år. Han fick en t-shirt och en kortärmad skjorta av mig i somriga färger. Fint och det passade honom. Sen fick han lite träningskläder av mamma, film av Patrik, sprit och godis av resten i princip. Fast inte tillsammans. Helt onödigt vetande men w/e. Igår eftermiddag träffade jag Emma, promenerade och snackade lite skit. Nice.

Idag är det en hemsk dag. Jag har inte vart ute någonting alls och blir sjukt deppig av det. Å andra sidan har det vart snöoväder (wtf liksom) idag så vart jävligt opepp på det. Mår dessutom dåligt över att jag inte bidrar med någonting till samhället just nu när jag inte har ett jobb. Om Sverige var en hund skulle jag vara en ful jävla fästing. Hatar att känna mig otillräcklig...

På veckans agenda står två läkarbesök och ska dessutom tvinga mig till gymmet med Pipan imorgon till att börja med med förhoppningar om att må bättre.. O well, måste sluta klaga så mycket haha!

Ser iallafall fram emot helgen! Då ska vi fira Pipan som fyllde 20 i veckan, blir kuuul. Vi ska ut och käka någonstans men sen så vet jag inte, den som lever får se.

Ha en fortsatt fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0