Häjj

Hoppas folk (???) har haft en bra dag! Jag har väl haft det, I guess. Åkte till Sickla Köpkvarter med mamsen min och kikade runt. Blev med två par sneakers och en lunch på donken. Sweet.

Igår umgicks jag med Mickli. Supermys! Först traskade vi omkring lite i hemorten vår och sen förbi centrum och köpte frysta hallon och naturell vaniljyoghurt som vi gjorde supergod smoothie av. Så den drack vi (plus åt korv med bröd), lyssnade på musik och kollade eventuella konditoriutbildningar till hösten. Spännande! Vore kul om det blev något av det. Efter en sådan utbildning kan man jobba både som konditor och bagare. Tror det skulle passa mig. Vet att det suger att gå upp mitt i natten, men jag tror man klarar det bättre till ett jobb man trivs bra på. Åtminstone stor skillnad än att gå upp mitt i natten till ett jobb man i princip hatar.. Nåväl! Framtiden kanske blir ljus trots allt. Speciellt om jag får sommarjobbet som djurvårdare på skansen i sommar. Vore awesome. Nåväl nåväl (mitt nya favoritord?) på eftermiddagen träffade vi även Emma och tog en välbehövlig sväng på gymmet. Sweet.

Imorgon/fredag/lördag blir det kanske kanske en sväng till pojken min, men det känns lite knaggligt just nu så jag vet inte riktigt hur jag gör... Saknar ju honom så vi får se.

JAG HAR FÅTT MUNSÅR. Fml, hatar när det händer... Ska nog baka något *tyckersyndommigsjälvsåskagöramigsjälvfet*.

Ha en fortsatt fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0