Time for some changes..

Hej kottar små. Haft en bra dag? Jag... har haft en dag. Varken bra eller dålig. Vart hos min trevliga läkare igen, pratat och bestämt saker. Besök hos en annan jeppe på fredag och sedan återbesök hos läkaren den 11e april. Mötte upp mamma, sväng till apoteket, sväng till hemköp, sväng hem. Sen gick vi ut på en kort långpromenad (yes you heard me) i det vackra vårvädret vilken följdes med en lunch bestående av Felix färdiga pastarätter. Supergoda, I can recommend them.

Känner för övrigt att jag är i stort behov av förändringar. Hoppas för det första att mitt beslut att ta tag i stressproblemen osv ska göra mig till en starkare, gladare och mer självsäker människa. För att förstärka det kanske det krävs något mer... Klippa av och färga håret? Gå ner några kilon i vikt? Flytta hemifrån? Skaffa en helt ny stil? Plugga till konditor i höst? Plugga vidare inom djur? Förändringar behövs men just nu är jag allt för sliten för att klara av det. Vill först och främst ta itu med det förstnämnda och till och börja med få ett deltids/extrajobb så jag kan komma in i arbetsmarknaden igen i min egen takt, så jag inte förstör för mig själv igen.

...Nåväl! Kanske något lite mer uppiggande? Följande låt av Michel Teló är väldigt svängig och kan lysa upp ett dystert humör en aning. Ingen garanti, såklart men värt ett försök?





Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0