barnvakt - igen!

Hej!

Nu sitter jag här vid datorn medans Nathalie sitter i min säng, tittandes på Toy Story (favorit i repris, hehe) och smaskandes på lördagsgodiset, som jag har fått smaka på. :)
Så det blir en lugn dag idag.

I förrigår lärde mamma mig hur man gör omelett. Gott som tusan var det, så jag bestämde mig för att göra det igår också. Då blev den ännu bättre!
Så nu blev jag sugen - igen!
Man kan tro att jag har tröttnat, men icke. Jag äääälskar omelett. Både jag och Mic åt riktigt goda sådana i Turkiet till frukost som de lagade på beställning. Gud vad jag saknar Turkiet!

Nu när vi ändå snackar mat...
Ikväll blir det crepes! :D Gud så gott.

Hahah, kanske dags att jag äter, så som jag babblar om saker att förtära? ^^
Ikväll kanske det blir att göra något, det får vi se.

Ha en mysig dag!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0