Go black, and you will never go back?

Shohosan!

Är allt bra med er idag? Ni som, om ni nu är några, nu läser min blogg.
Jo, ingen har ju som sagt besöksförbud (eller kommentatorförbud heller för den delen) på min blogg. So feel free to läsa and kommentera. :)
Jag kanske själv borde kolla in era bloggar lite oftare? So I will. :)

Idag har jag ett dilemma. Jag ska följa med mamma och pappa till mataffären idag och har då det utmärkta tillfället att köpa hårfärg.
Ifall jag nu skulle bestämma mig för att inhandla det, skulle denna färg vara svart. Om ni nu tror att jag är/ska bli "emo" så tror ni fel. Jag tycker bara att det är snyggt med svart hår och skulle själv vilja ha lite förändringar på mitt utséende. Och denna hårförändring måste isådanafall ske innan den nittonde augusti, då jag börjar i min nya skola. Det skulle nämligen kännas lite dumt att komma med ny hårfärg efter ett par dagar eller några veckor, om ni fattar? ^^

Så era tips skulle sitta mer än välkommna. :) Ni kan ju alltid föreställa mig i svart hår, men är detta omöjligt så kan jag motvilligt lägga upp en bild på mig när jag hade det en kortare period.

Ha en bra dag.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: JULIA

jo jag gjorde det! ack vad svårt det var att bestämma färg :O men ska det va så skare liksom :)



vilken fin header du gjort!!

2008-08-10 @ 15:57:10
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: hah, nej jag tror inte att katter och hundar skulle gå så bra ihop :P

2008-08-10 @ 16:10:29
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: JULIA

thanks :D

hm. Du skulle passa riktigt bra i vinrött! Men jag tycker inte att du ska färga det svart, hellre brunt :)

2008-08-10 @ 16:30:18
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: JULIA

och det är gratis (utomhus)bio i tantolunden 13e-17e kl 21! och danscenter har öppet hus den 14e och få får man dansa gratis hela dagen lång :D



men ska vi se dendär love guro? :p

man hämtar biljetter mellan kl 11.00-17.30 på tisdag!

2008-08-10 @ 18:50:25
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0