Helgen äro kommen!

Halloj!

Jag har blivit riktigt usel på att blogga, må jag erkänna...! Men den här veckan har jag varit redigt trött faktiskt. Att gå upp klockan sex och åka till spånga är lite slitsamt.
Och den här veckan har ju inte direkt varit a piece of cake.

Min "gruppkompis" har inte varit den lättaste att samarbeta med. Riktigt svårt för mig att kommunicera med denne. Har varit irriterad och tjurig varje dag. x)
Men idag hade vi våran redovisningen om de tropiska regnskogarna, och jag tror faktiskt att det gick rätt bra ändå. :)
Men ni kan inte ana hur glad jag är att den här veckan är över!
Nästa vecka blir rolig, för då ska vi i den första halvan av klassen få vara med djuren och lära oss hur man sköter dem. Kul! :) Dessutom blir det sovmorgon också, typ en timme, men det är ju alltid något!

I söndags var jag i centrum med Mic, Nadja och Maja. Vi satt på Café DiCorno i Farsta centrum och fikade och pratade en massor förståss. En kopp te plus en bit kladdkaka med vispgrädde blev det för mig, mums!
Efter det, mötte jag upp mamma och pappa och vi köpte en snygg, svart skinnjacka från Vero Moda som faktiskt hade flera olika snygga modeller för bra priser. Samtidigt blev jag medlem i Vero Moda-club och fick därmed 10% på jackan. Efter rabatten gick den på 720 kronor. Riktigt nöjd och tacksam är jag!
Som Christian Siriano skulle säga;
"It's fierce!"

Snart ska jag äta en smaskig middag och efter det ska jag möta upp Nadja, Julia och Maja vid filmkedjan. Sedan ska vi hem till Maja och titta på film och ha det mys. :)

Hoppas ni får en underbar kväll och helg! <3

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

fierce and fabulous ;)

2008-08-30 @ 16:50:04
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tack så mycket söto :)

2008-08-31 @ 02:07:41
Postat av: Rebecca

/kommentaren var från mig :p

2008-08-31 @ 02:08:35
URL: http://resolute.blogg.se/
Postat av: JULIA

tihi jaa ^^ men jag hade ju druckit typ 2 liter innnan ;P gott vare iallagfall! :)

2008-08-31 @ 13:02:15
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0