Philosophating.

Mina funderingar kring Spånga Gymnasium, fr.o.m 19/8-08 och cirka 3 år framåt.

Kommer jag få börja i samma klass som Anna?
Kommer det vara en bra klass?
Hur är mina lärare?
Är skolan bra?
Finns det några snygga killar i klassen/skolan?
Är det bra mat?
Kommer jag att trivas?
Kommer jag att få några nya kompisar?
Vad är det för slags folk i skolan?
Är skolan stökig?
Kommer jag att orka gå hemmifrån innan 7 varje dag?
Kommer jag att palla med tre år där?
Pojkvän, huh?
Kommer det vara roligt där?
Hur kommer det att gå?

Jag har även en sista fundering, som inte har med skolan att göra;
När kommer min bror flytta hemmifrån?


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

hehe, sluta fundera så mycket vännen. Ta det som du kommer, det kommer att gå bra! :) dessutom har du fortfarande sommarlov ;D

2008-08-18 @ 20:11:55
URL: http://nadijas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha din bror

2008-08-22 @ 00:39:40
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0