Pix!

Här kommer det lite bilder från när jag, Anna, Mic och Emma var på grönan!


Emma tar kort när jag, Anna och Mic åker X-treme. Anna med blåa byxor, jag bredvid och bakom stålsaken sitter Mic. ^^


Och här har vi mig och Emma i Lustiga Huset. :)


Trots min misstänksamma min så vågade jag tillslut, med Annas tjat, mig på FRITTFALL TILT!
Ett av det creepigaste jag har gjort i mitt liv, hehe.


Glad och lycklig på en fin vit häst! På mig hade jag mina älskade svarta hängselshorts, från H&M Divided. Looove 'em!


Söta Mic åker Tekopparna. :)
Gissa vad alla skrattade i den, man slungades runt fram och tillbaka. Haha, magont fick man av den. ^^


Jag har aldrig riktigt förstått det roliga med Skrattkammaren...



Det var de bilderna jag hade tänkt att bjuda på idag. :)
Idag är det 08 08 08! (som om någon har missat det, hehe.)
Har ni spenderat dagen på något speciellt sätt? Själv har jag vart hemma, fast vid eftermiddagen kom min bror Christian, hans flickvän Linda, yorkshireterriern Tyson och deras underbara son Maximus över.
Vi mumsade på pizza och hade det allmänt trevligt. Maximus var urcharmig, gick själv, pratade lite och var helrolig!

Huvudet bultar som fasiken. Mamsen gav mig en halv tablett (recepttablett) som egentligen är way to stark för mig. Änsålänge har den inte hjälpt, men we'll see.

Nu väntar ett wienerbröd på mig uppe i vardagsrummet. ;) Ha en underbar kväll!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0