The Voice 08!

Hej!

Igår var det The Voice 08 på Kungsträdgården.
När vi kom dit, cirka kvart över 7 var allt redan i full gång. Det var oändligt mycket med folk och på scenen stod Petter och framförde låtar som man kände igen. Efter rejält mycket knuffande och puttande så lyckades vi ta oss fram snett framför scenen en bit bak.
Jättebra platser!

Det var värsta draget på den showen, vill jag lova! Artister som Brick and Lace, Petter, Mange Schmidt (haha), Ironik, Adam Tensta (asbra scennärvaro!) med flera medverkade.
Men inte minst så var även Flo-Rida med!!
Han fick ju värsta entrén på slutet och körde kanske 5 låtar. Han kastade ut signerade handdukar till publiken vilket man (förståss) inte fångar...! Vi stod aningens för långt bort.
Sedan var det dags för publikjublet att gå igång igen, när vi äntligen fick höra "Low"!
Gud vad kul det var, häftigt att få ha sett honom. Han har ju enligt Nadja hängt med superstjärnan Timbaland och det är ju inte dåligt det inte. ;)

När jag kom hem då klockan nästan var 12 på natten var jag supertrött. Så vid 2-tiden somnade jag, med Siggebaby bredvid mig nästan hela natten. :)

Hoppas ni har haft en rolig och bra dag. :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

FETT coolt att vi har sett honom! :D

2008-08-18 @ 13:05:30
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0