Helgen.

Hej, hur har helgen varit? :)

Min har varit väldigt bra, med tanke på att jag inte behöver plugga ett skvatt eftersom att jag har prao nu. :)

I fredags var jag och Nadja hemma hos Anna och kollade på Idol igen som förra fredagen. Det var trevligt förståss, men det var synd att Robin B åkte ut. :/ Konkurrensen var iochförsig hård, och låtarna som Robin fick gjorde honom ingen rättvisa... Och kollar man överlag i tävlingen så har det varit hög klass på den killen. Synd att inte få se honom på fredagskvällarna mer... Fast idolerna som har åkt ut brukar ju uppträda på finalen, så vi får hoppas på det. :)

Igår var jag och Mic i stan för att handla julklappar. Och ja... det gick ju lite som det gjorde eller vad man nu säger.^^ Varken jag eller Mic var på något vidare humör eller hade någon vidare inspiration att handla klappar. Vädret var skit rent ut sagt och vi var båda rätt trötta.
Fast vi köpte oss en varsin varm vit choklad från Chokladkoppen i Gamla Stan i take away muggar. Mumsig var den, något jag rekomenderar! Sedan flirtade jag till mig ett par Cheap Mondays av papi som är superfina. 400 kronor kostade de och är mörkjeansblå. Huuuur sköna som helst, då det är stretchmaterial på dem. :)

Idag var jag i centrum med mami och skulle kolla på julklappar igen. Mamma köpte grejer till Maximus och Nathalie, och jag fick förståss inte med mig ett skvatt hem igen. Men jag har fler ideér idag än vad jag hade igår, så det känns bra. :)
Någon som har ett eller fler bra julklappstips att dela med sig av? :)
På väg hem bjöd mami mig på en french hotdog från Tommys korvkiosk. Nothing but the best for me! ;)

När jag kom hem bakade jag lussebullar. Halva satsen experimenterade jag med och smetade lite nougatkräm i. Det var faktiskt gott! :D Mami däremot verkade inte lika extalterad...
"Jaa... Det är ju godare utan."
Menmen, man får inte reda på hur något är utan att ha testat. ;) Den andra halvan av degen kavlade jag ut och tryckte ut hjärtan med en pepparkaksform. Så där har vi lussehjärtan!

Imorgon är det dax för den andra och sista veckan på Djurmagazinet. Jag hoppas på att det blir mycket att göra så jag håller mig sysselsatt. Veckan efter ska jag som sagt tidigare vara på ett hunddagis, det längtar jag efter. :)

Ha det bäst!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: NADJA

Ge bort en varsin biobiljett till dina föräldrar i julklapp, så kan de gå på bio tillsammans någon kväll! :)

2008-12-08 @ 13:45:17
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Micmic

JA, jag har köpt den och den är såå söt :D

När får man smaka på dina lussebullar da?!

2008-12-08 @ 18:47:04
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0