Bärsajjlepark, donken och fågelskit.

Heyo!

Som ni kanske märkte, så skrev jag inte en endaste radda igår. Jag hade tänkt att vänta på USB-sladden till pappas gamla cellphone så jag kunde lägga upp bilder från gårdagen.
Nyss när jag försökte nekade min dator det totalt genom att protestera med att endast ladda telefonen. Suck.
Men då får jag vällan skriva lite om igår istället. :)

Vi (jag, Emma och Gustav) åkte in till bärsajjlepark (^^) som ligger i närheten av kungsan. Vi köpte donken-mat, och jag tog big mac och company med plusmeny (!!!!).
Men tare lungt! Jag gjorde det enbart för att kunna få en fint rosa coca-colaglas. (a)
Gustav fick typ äta upp halva min burgare, haha. Men läsken slank ner med hull och hår, det vill jag lova!

Efter vi hade suttit på filten och haft det allmänt skönt, så tänkte jag att jag skulle ta upp min (mammas) kofta. Vad ser jag, om inte stor jäkla äcklig fågelblajja! Över koftan!
Jag blev så arg och äcklat så du vet inte vad! Taskmörtarna hade förståss väldigt roligt åt det.
Men tro mig ; Det var inte roligt, inte det minsta! x)

Senare på kvällen var vi också hemma hos Emma och kollade på massa tjejprogram på trean.
Har ni förresten sett den hyfsat nya serien Crowned?
OH MY GOD!
Det måste vara ett utav de fjantigaste serierna jag någonsin sett! Ser ni på det, förstår ni med all säkerhet vad jag menar.
Döttrar och mödrar tävlar i "mor och dotterpar" om att vinna titeln.
Alla bölar för det minsta, har påklistrade léenden och är allmänt bitchiga mot varandra. Cheesigaste programidéen EVER.
Det är just det som gör att jag måste titta på det. xD
Sedan kollade vi på tillbakablickar av Girlicious och min favvoserie; Project Runway.
Asbra serie, tycker jag. (a)

Idag har jag vart hemma hela dagen, tittat på teve, suttit vid datorn, bakat kladdkaka och käkat pizza.
Jag måste verkligen få igång en normal diet, hahaha.
This is not healthy, guys.
Men hallå, hur skulle jag veta att vi skulle äta pizza idag? Och jag måste ju äta middag, riiiiiiight? ^^

Hoppas ni får en underbar kväll, så hörs vi antagligen imorgon om inte tidigare. :)
Cheers!

Puss och kram!


This will be a sommarminne, fo' sho'!
Jag gjorde fina konstverk på Annas rygg, när vi var på hennes landställe i flen typ en vecka eller så innan sommarlovet började. :)

Kommentarer
Postat av: NADJA

sv: yaay! :D



Crowned suger x) världens fjollmajor.

2008-07-10 @ 18:56:59
URL: http://nadijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0