Bu-bye!

Halloj!

Lite snabbt inlägg bara för att berätta att jag inte kommer synas på bloggen ett par dagar.
I eftermiddag kommer nämligen mamma och pappa och hämtar upp mig, så att jag kan följa med till landet.
Där ska jag bara bada och ha det allmänt mysigt. Skönt!
Som jag kanske har sagt finns det ett fantastiskt fint havsbad med sköna klippor att ligga och sola på. Bara att hoppa i plurret när man känner sig lite för varm. :)

Jag kommer hem på söndag, kanske med lite bilder och så. Eftersom att det blir tomt i huset, följer även Sigge och Lisa med ut.
De kommer nog tycka det är jätteskönt med lite omväxling av miljö. De trivs bra där ute när de väl har bekantat sig med omgivningen, hehe.

Hoppas ni får det härligt i värmen!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0